Modowe podsumowanie roku 2018 – Clotify sprawdza wszystko co musisz wiedzieć

podsumowanie roku, Clotify

Modowe podsumowanie roku 2018 – co musisz wiedzieć, zanim wejdziesz w nowy rok?

Grudzień dobiega końca, a więc czas na małe modowe podsumowanie roku 2018. Co wstrząsnęło światem mody? W jakich głośnych sprawach projektanci najczęściej zabierali swój głos? Zobacz przegląd najciekawszych nowinek kończącego się roku według Clotify. 

  1. Chanel w obronie zwierząt

Futra i skóry jakkolwiek piękne by nie były przyczyniają się do krzywdy zwierząt. Ich obrońcy już od bardzo dawna zabierają głos w tej ważnej sprawie. Zwierzęta hodowane na futra czy skóry są przetrzymane w niegodnych warunkach, głodzone i chore. Branża mody do tej pory milczała, co roku proponując nowe modele przepięknych okryć wykonanych z naturalnego futra czy galanterię skórzaną. Grudzień 2018 być może stanie się przełomowym momentem, a to wszystko za sprawą Chanel. Marka oznajmiła światu, że rezygnuje z futer i skór egzotycznych zwierząt.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez CHANEL (@chanelofficial)

Co prawda niektóre z marek tj. Burberry, Versace, Michael Kors, Gucci czy Armani wykonali ten krok już znacznie wcześniej, jednak to Chanel przez wielu uważany jest za największego modowego giganta. Marka podkreśliła jednocześnie, że całkowita rezygnacja może zająć nieco czasu, jednak na razie sam pomysł jest już ogromnym krokiem naprzód.

Przeczytaj także: Zwierzęce wzory na ubraniach – jak je nosić?

  1. Nowy kolor roku według Instytutu Pantone to…

Instytut Pantone co roku proponuje kolor, który ma być tym przewodnim przez następne 365 dni. W 2018 królował Ultra Violet, a 2019 upłynie pod znakiem Living Coral. Instytut na swoim Instagramie pokazał już masę inspiracji z jego wykorzystaniem, jednak nas najbardziej interesują te modowe. Która z nas może nosić koral bez ograniczeń? Najlepiej będzie prezentować się on na dziewczynach z jasną karnacją, jednak o ciepłym odcieniu skóry. Jeśli do tego wszystkiego masz włosy w odcieniu jasnego blondu, brązu lub rude, to wprost idealnie. Koral zestawiaj w stylizacjach z granatem, ciemną szarością, miętą, jeansowymi ubraniami, srebrem lub w total lookach.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Rubem Designer® (@rubemdesigner)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez (@stylebookforlive)

  1. Znasz veclaim.? To nowa marka znanej blogerki modowej

Jessicę Mercedes znają już chyba wszyscy, którzy interesują się modą. Jej blog jest inspiracją dla wielu dziewczyn, a teraz każda z nas może nosić ubrania w jej stylu. Jess stworzyła już własną markę kostiumów kąpielowych MOIESS SWIM. Jej projekty noszą gwiazdy, a kampanie wprost zachwycają:

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez MOIESS (@moiess_swim)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez MOIESS (@moiess_swim)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez MOIESS (@moiess_swim)

Blogerka zainspirowana sukcesem MOIESS postanowiła pójść o krok dalej i kilka dni temu ogłosiła, że stworzyła nową markę odzieżową veclaim. Pierwsze projekty z kolekcji zostały pokazane na Vogue Polska. Markę z pewnością pokochają fanki sukienek, ponieważ to ich będzie na veclaim. najwięcej. Niektórzy zarzucają blogerce, że veclaim. oferuje mocno wygórowane ceny. Jess jednak wielokrotnie podkreślała, że jej ubrania szyte są w Polsce i to z najlepszej jakości naturalnych tkanin. Ile więc trzeba zapłacić za ubrania z kolekcji Mercedes? Ceny zaczynają się od 300 do 600 złotych. Oprócz sukienek znajdziecie w niej również lniane crop topy. Jessica podkreśla także, że jej marka nie jest stworzona wyłącznie dla kobiet z perfekcyjną figurą. Pokazane przez nią projekty idealnie zakrywają mankamenty kobiecej sylwetki tj. wystający brzuszek czy zbyt obfite boczki.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez VECLAIM (@veclaim)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez VECLAIM (@veclaim)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Jessica Mercedes Kirschner (@jemerced)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Fashion Biznes (@fashionbiznes)

  1. Pokaz Victoria Secret pierwszy raz pokazał nie tylko modelki idealne

Co roku na pokazy Victoria Secret czeka tysiące fanów. Nic dziwnego, ponieważ to wydarzenie, które może zachwycić ferią barw, pięknych projektów i unikatową atmosferą. Każda modelka marzy o tym, aby pójść na wybiegu w projekcie kultowej bieliźnianej marki. W tym roku swoją szansę dostała Winnie Harlow. Jak sama podkreślała to dla niej zaszczyt, że może być jednym z aniołków. Co więcej, to według zespołu Clotify nie mały przełom: pierwszy raz na wybieru tak znanej marki bieliźnianej pojawiła się modelka z bielactwem. Miejmy nadzieję, że takich inicjatyw będzie więcej, a kto wie może za jakiś czas Victoria Secret przygotuje projekty także dla kobiet plus size.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez ♔Winnie Harlow♔ (@winnieharlow)

Na tegorocznym pokazie Victoria Secret po raz ostatni pojawiła się Adriana Lima. Modelka popłakała się ze wzruszenia na wybiegu, jednak nie żałuje swojej decyzji. Na Instagramie ogłosiła, że już więcej nie zdejmie ubrania dla pustej sprawy. Zauważyła jednocześnie panujący aktualnie stereotyp pięknej, szczupłej i idealnej sylwetki, który według niej takie pokazy jeszcze pogłębiają, przez co kobiety popadają w kompleksy. Według Limy codzienne myślenie o tym jak wyglądam, czy zostanę zaakceptowana w pracy jest po prostu niezdrowe fizycznie i psychicznie.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Adriana Lima (@adrianalima)

  1. Pierwszy Primark w Polsce!

To już oficjalne, że pierwszy w Polsce Primark otworzy się w nowej warszawskiej Galerii Młociny. Cały kompleks zostanie oddany do użytku dopiero wiosną 2019 roku, jednak fani irlandzkiej sieciówki oferującej przystępne ceny są wprost zachwyceni. Nic dziwnego. W końcu niektóre ubrania z Primarku można dostać nawet za kilkanaście złotych. Poniżej tylko niektóre z projektów oferowanych przez markę.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Primark (@primark)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Primark (@primark)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Primark (@primark)

  1. Dolce&Gabbana oskarżeni o rasizm

Ten rok nie był zbyt dobry dla duetu Dolce&Gabbana. Projektanci wypuścili rasistowską kampanię promującą ich najnowszą kolekcję. Na serii filmików roześmiana Chinka ubrana w najnowsze projekty Dolce&Gabbana próbuje jeść pałeczkami tradycyjne włoskie dania tj. pizzę, spaghetti czy cannoli. Całość uzupełniają hasła To sprawi, że poczujesz się jak we Włoszech, w tle leci tradycyjna chińska muzyka, a lektor czyta po chińsku mimo napisów w tym samym języku. Dolce&Gabbana pokazało w ten sposób, że Chiny to naród zamknięty, zacofany i o wąskich horyzontach myślowych. Co więcej, projektanci po fali negatywnych wiadomości odpisywali swoim fanom w dość bezczelny sposób: My jesteśmy rasistami? A może to Wy nimi jesteście bo jecie psy? Później duet stwierdził, że ich konta zostały zhakowane i przepraszają za podobne odpowiedzi. Mało kto jednak w to wierzy… A poniżej 2 z 3 filmików, które wywołały tyle zamieszania:

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Maria Mika (@mariamika)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez ChicaDior (@chicadior)

Clotify – podsumowanie roku 2018 naszej aplikacji

Dla naszej aplikacji mobilnej 2018 rok był niezwykle istotny. Przede wszystkim przybyło nam jeszcze więcej użytkowników za co ogromnie dziękujemy. Cieszymy się, że jesteście z nami i że wspólnie z Wami możemy tworzyć nową społeczność modową. Po drugie, przełomowym dla nas momentem była współpraca przy najnowszym klipie Saszan „Zabierz mnie stąd”. W teledysku piosenkarka występuje w kilku lookach, a wszystkie z nich możecie kupić za pośrednictwem naszej aplikacji!

Saszan, Clotify, kozaki za kolano, kozaki za kolano Saszan, kurtka puchówka, kurtka puchówka Saszan
Ten look Saszan miała na sobie w najnowszym teledysku! Kliknij obrazek, pobierz Clotify i kup ubrania, które nosi piosenkarka!
Saszan, Clotify, sztuczne futro, sztuczne futro Saszan. sztuczne futro Clotify
Chcesz ubrać się tak jak Saszan w najnowszym klipie? Pobierz Clotify całkowicie za darmo! Wystarczy tylko, że klikniesz w zdjęcie

Podobne działania chcemy znacznie rozszerzyć. Co powiecie na to, aby przez Clotify można było kupować outfity Waszych ulubionych serialowych postaci? My sądzimy, że to będzie strzał w dziesiątkę, który najbardziej spodoba się właśnie naszym użytkownikom. Aby zrealizować takie plany potrzebujemy jednak biznesowych partnerów. W tym roku, współpracując z platformą beesfund.pl, rozpoczęliśmy więc wyprzedaż akcji Clotify. W ich posiadanie może wejść każdy, a wystarczy jedynie 96 zł. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.

A Wy co sądzicie o naszym zestawieniu największych modowych wpadek, wydarzeń czy premier 2018 roku? Dopisalibyście coś do tej listy?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *